/>
Hetkel otsas
-8€
DJI Care - Phantom 3 Professional 1 aasta
DJI Care - Phantom 3 Professional 1 aasta

DJI Care - Phantom 3 Professional1 aasta

Tootekood: CP.QT.000082
255,11€?263,00€
Klubiliikme hind
Maksa hiljem

PEATSELT SAADAVAL. JÄTA OMA E-MAIL VÕI MOBIILI NUMBER.
Saadame Sulle automaatse teate, kui toode on taas meie poodides saadaval.

Ülevaade

DJI CARE teenust on võimalik osta ainult uutele toodetele.

Aktiveerimise leht:

http://store.dji.com/dji_care_infos/active

Täname, et valisite DJI Care-i. Ostes DJI Care-i, kinnitate, et olete tutvunud, mõistnud ja nõustunud järgnevate tingimustega.

Tagamaks parema kasutaja kogemuse ja muretu lennu, toob DJI sinuni DJI Care Protection Plan-i. Teenuse, mis katab normaalsel kasutusel tekkinud kahjukulud DJI õhusõidukile, gimbalile või kaamerale.

I. Mis kuulub teenuse alla?

DJI katab remonditasud ja muu sarnase, kui DJI Care on kehtiv, vastavalt järgnevale kokkuleppele:
Kahjustada saanud õhusõidukile, gimbalile või kaamerale, mis on kukkunud või kokku põrganud operaatori vea või mõne muu õnnetusjuhtumi tõttu, pakub DJI tasuta remonti, kui seade on neile saadetud DJI Care kehtivuse perioodil.

II. Mis ei kuulu teenuse alla

Teenus ei kata järgnevat:
1. Kaduma läinud või osaliselt kaduma läinud õhusõidukit ja lisavarustust.
2. Varastatud või hüljatud õhusõidukit ja lisavarustust.
3. Kahjustused, mis on põhjustatud lendamiseks mittesobivates ilmastikutingimustes.
4. Remondikulud, mis on põhjustatud või tulenevad veekahjustusest.
5. Akude, propellerite, puldi või muu lisavarustuse remondikulud.
6. Tahtlikud kahjud.
7. Kulumine ja kopruse kahjustused, mis ei mõjuta õhusõiduki toimimist.
8. Vääramatust jõust põhjustatud otsest või kaudset kahju.
9. Kehtivusperioodi välist remondinõuet.
10. Kaudset kahju ja/või oodatud kasumit mitte mingil kujul.
11. Lisakulusid, mis tulenevad tehnilistest täiustustest või sooritusvõime parandamisest.
12. Õhusõiduki poolt tekitatud vigastusi ja/või vara kahju kliendile või teistele inimestele.
13. Misiganes juriidilised tasud, mis on seotud DJI Care teenusega.

III. Katte suurus

1.Aasta:
Katte suuruseks on varustuse jaemüügihind ostu hetkel (mitte kampaania hind, ja hind ilma lisavarustuseta.) Juhul kui jaemüügi hind erineb katte suurusest, mis on välja toodud DJI Care tootelehel, siis katte suurus, mis on välja toodud DJI tootelehel, täpsemalt katte suurus, mis on märgitud sinule saadetud Service Agreement-is, on kehtiv. Juhul kui sinu õhusõiduk on täielikult katki või eeldatavasti täielikult katki ja vajab uue vastu välja vahetamist, siis katet, mis on jäänud sinu DJI Care plaani, saab kasutada väljavahetamiseks esimese kümne kuulise perioodi jooksul plaani kehtivusaja algusest. Juhul kui sinu õhusõiduk on täielikult katki või eeldatavasti täielikult katki ja vajab uue vastu välja vahetamist 60 päeva enne kehtivusaja lõppu, siis kompenseeritakse alles jäänud katte suurus või 60% õhusõiduki ostuhinnast, vastavalt sellele, kummal on madalam hind. Õhusõiduk loetakse täielikult katkiseks juhul, kui 80% või enam õhusõidukite osadest on kahjustada saanud. Mitte mingil juhul ei tohi DJI kaetavad remondikulud ületada katte suurust. Kui remondikulud ületavad katte suurust, siis üleminev makstakse kliendi poolt. Juhul kui remondikulud on jõudnud katte suuruseni, siis DJI arvestab omapoolsed DJI CARE teenuse lepingu täidetuks ja selle DJI Care kokkuleppe lõpetatuks.

6.Kuud:
Katte suuruseks on varustuse jaemüügihind ostu hetkel (mitte kampaania hind, ja hind ilma lisavarustuseta.) Juhul kui jaemüügi hind erineb katte suurusest, mis on välja toodud DJI Care tootelehel, siis katte suurus, mis on välja toodud DJI tootelehel, täpsemalt katte suurus, mis on märgitud sinule saadetud Service Agreement-is, on kehtiv. Juhul kui sinu õhusõiduk on täielikult katki või eeldatavasti täielikult katki ja vajab uue vastu välja vahetamist, siis katet, mis on jäänud sinu DJI Care plaani, saab kasutada väljavahetamiseks esimese viie kuulise perioodi jooksul plaani kehtivusaja algusest. Juhul kui sinu õhusõiduk on täielikult katki või eeldatavasti täielikult katki ja vajab uue vastu välja vahetamist 30 päeva enne kehtivusaja lõppu, siis kompenseeritakse alles jäänud katte suurus või 60% õhusõiduki ostuhinnast, vastavalt sellele, kummal on madalam hind. Õhusõiduk loetakse täielikult katkiseks juhul, kui 80% või enam õhusõidukite osadest on kahjustada saanud. Mitte mingil juhul ei tohi DJI kaetavad remondikulud ületada katte suurust. Kui remondikulud ületavad katte suurust, siis üleminev makstakse kliendi poolt. Juhul kui remondikulud on jõudnud katte suuruseni, siis DJI arvestab omapoolsed DJI CARE teenuse lepingu täidetuks ja selle DJI Care kokkuleppe lõpetatuks.

IV. Kehtivusperiood

Teenus on kehtiv 1 aasta või 6 kuud vastavalt ostetud litsentsile.

V. Remondiprotsess

1. Kui kahjustused tekivad ajal, mil sinu DJI Care on kehtiv, palun kirjutage DJI toele läbi http://www.dji.com/support lehekülje. TEL ja ONLINE TUGI on eelistatud
2. Saada vigastada saanud DJI õhusõiduk määratud DJI remondikeskusesse, vastavalt DJI tehniku poolt antud juhenditele.
3. Kui õhusõidukile tekivad kahjustused, kontakteeruge DJI-ga kõigepealt, et täita aruanne, mis võimaldab kvaliteetsemat kliendituge.

VI. DJI Care lõpetamine

DJI Care lõpetatakse ühe järgneva tingimuse ilmnemisel:
1. Teenus on aegunud.
2. Sinu DJI õhusõidukit on remonditud väljaspool DJI poolt määratud remondikeskust.
3. Sinu õhusõidukile DJI Care poolt pakutava katte suurus on otsas.
4. Kui selgub, et klient on tahtlikult kahjustanud DJI Care poolt kaetud õhusõidukit. Sellisel juhul katkeb teenus automaatselt ja DJI ei maksa raha tagasi. Kui klient püüab tekitada õnnetust illegaalse kasumi saamiseks, siis DJI-l on õigus kasutada õiguslike meetmeid kliendi vastu.

VII. Post

DJI Care-i kasutades pole mingeid varjatud kulusid. Peale teenuse ostmist katab DJI Care alalised postikulud mõlemal suunal kliendile. Teistel juhtudel, postikulud ja muud kliendiga seonduvad kulud maksab klient. Kõigil juhtudel maksab klient tollikulud

VIII. DJI Care tagastus ja ülekandmine

1. DJI Care on võimalik katkestada ostetud õhusõiduki tagastamisel, DJI tagastuspoliitika kohaselt.
2. DJI Care ei ole võimalik katkestada ilma õhusõidukit tagastamata.
3. DJI Care ei ole üle kantav peale ostu.

Tehnilised andmed
Karbis sisaldub
Ühilduvad tooted
Laadin tooteid, palun oota...